VVM logo nieuw 150x150

17:30 tot 21:00 uur
Inschrijfperiode
woensdag 25 september 2024 t/m donderdag 7 november 2024

De ALV is alleen toegankelijk voor VVM-leden. Aanmelden is uiteraard gratis.

Leden kunnen inloggen en zich aanmelden voor deze ALV.

Stukken

Twee weken voor aanvang van de ALV worden de stukken online gepubliceerd.

Voor de stukken kunt u inloggen met uw gebruikelijke gegevens. Bent u die kwijt, neemt u dan gerust even contact op met het VVM Bureau.

17:30 - Ontvangst

18:00 - Algemene Ledenvergadering
19:00 - Pauze met broodjes

19:30 - Discussie over Vrije markt en groei tussen Peter Visser en Peter Builtjes. Sarah Welter geeft een reactie. Antoine Heideveld leidt de discussie.

20:30 - Borrel

21:00 - Einde

Graag tot ziens op 7 november!

Discussie over vrije markt en groei

Peter Visser (Milieukundige en afgelopen jaar interim-directeur van VVM) en Peter Builtjes (oud-hoogleraar Chemie van de atmosfeer, kernteam NCGG) houden een discussie over vrije markt en groei, gaat dat samen met een goede aanpak van de klimaatcrisis, biodiversiteitsverlies en een verbetering van het milieu? Peter V. zal uitleggen waarom hij vindt van wel, Peter B. is hier juist heel kritisch over. Sarah Welter (bestuurslid Jong) zal een eerste reactie geven en de aftrap voor de discussie met jullie geven. We willen ook kijken of er animo is om een VVM-denkgroep new economy op te zetten. Antoine Heideveld (voorzitter VVM, directeur Het Groene Brein) leidt de discussie.